Koszyk

Zwroty i reklamacje

Co warto wiedzieć, by procedura zwrotu przebiegła łatwo i sprawnie:

  • Jako konsument, możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z obowiązującą ustawą. W tym formularzu możesz także zgłosić uszkodzenie produktu. W przypadku innego powodu prosimy o dokładniejszą informację o zgłaszanym problemie w polu Uwagi - pozwoli to na szybszą realizację zgłoszenia.
  • W celu wypełnienia i wysłania formularza zwrotu towaru. Możesz to zrobić poniżej korzystając z formularza dostępnego na stronie Pupilexpert.pl pupilexpert.pl/reklamacja.html. Po zalogowaniu zobaczysz listę zakupionych przez Ciebie produktów, które można zwrócić. Z tej listy możesz wybrać produkt, których chcesz odesłać. Dzięki zalogowaniu, wiele informacji potrzebnych w formularzu zwrotu zostanie automatycznie wypełnionych, co zaoszczędzi Ci wypełniania ręcznego.
  • Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić z tytułu ustawy spełnia warunki zwrotu (np. otwarte produkty karm dla zwierząt, kosmetyków, preparatów, przysmaków w zamknietym opakowaniu nie mogą być zwracane). 
  • Jeśli chcesz zwrócić kilka sztuk tego samego produktu, wystarczy wypełnić formularz. Jeśli chcesz zwrócić kilka różnych produktów, prosimy o wypełnienie po jednym formularzu dla każdego z tych produktów.
  • Zwracany produkt prosimy odesłać na adres Papillon Joanna Golik ul.Wolska 84/86 01-141 Warszawa Magazyn W-6 godz 11-18 z informacją o nr zamówienia. W przypadku Pobrania prosimy o informacje o nr konta, na które środki mają zostać zwrócone.
  • Zwrócony produkt jest sprawdzany przez nasz dział Reklamacji. W przypadku wszelkich niezgodności dział kontaktuje się z Państwem celem ustalenia dalszego postępowania. Środki za zwrócone produkty są do Państwa zwracane w terminie maksymalnie 14dni. Zwroty dokonywane są raz w tyg w czwartek/piątek.

Pozdrawiamy Zespół Pupilexpert.pl

zaufane opinie ceneo.pl